NaZaNiN jOoN
چگونه در این چشم های زیبا جا داده ای این همه دروغ را؟!

 

 

اسمش از موبایلت پاك می شه
 
از لیست دوستات پاک می شه
 
مسیجاش دیلیت می شه
 
 به دوستات میگی حق ندارین جلوم اسمشو بیارین


به خودت تلقین می كنی خیلی هپی هستی
 
اما
 
با جای خالیش تو قلبت چیكار می كنی؟
 
با این همه تشابه اسمی چیكار می كنی؟
 
با اهنگایی كه باهاش گوش میكردی چیكار می كنی؟
 
وقتی غذایی كه دوس داره رو می خوری و یادت میادش چیكار می كنی؟
 
وقتی ازت سراغشو می گیرن چیكار می كنی؟
 
وقتی تیكه كلامشو می شنوی چیكار می كنی؟
و
وقتی می دونی دیگه حتی همین کتیبتو نمی بینه
و
نمی خونه چیكار می كنی.......
 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم اونی که با دیدنت " کــــف " میکنه دلستره نــــه مــــن ....:|

 

 

 

 

 

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام؟؟؟!!!... که حالا تلفن خوش خیالت تو را... مشترک مورد نظر من میخواند...؟! مورد نظر شاید...ولی مشترک...!؟ هه...گفتم که خوش خیال است...!!! من + تو = محال

 

 

 

 

 

نـمـی خـواسـتـم از هـر انـگـشـتـش یـه هـنـر بـبـاره...
فـقـط مـی خـواسـتـم تـو یـه انـگـشـتـش حـلـقـمـونـو بـبـیـنـم ..
هـــمــیــن!

 

 

 

 

 

تمام "ناتمام" من........
...........با"تو"...........
تمام می شود..........

 

 

 

 

 

عاشقانه هاي من براي تو
آغوش تو براي من
بوسه هاي من براي تو
نوازش تو براي من
دوستت دارم هاي من براي تو
دوستت دارم هاي تو براي من

 

 

 

 

 

حـرف حـق مـی زنـی عـزیـزم

ولـی بـایـد یـاد بـگـیـری

هـر حـقـیـقـتـی رو تـو صـورت طـرف مـقـابـل تـُف نـکـنـی

روح و روان آدمـا از هـر حـقـیـقـتـی عـزیـزتـره

 

 

 

 

 

 

چه کسی برای عشقبازی من

شعر اتل متل خواند

که تو پا ورچیدی

 

 

 

 

 

داشتنت حقیقتاً رؤیای قشنگی بود.

اما واقعیتش

نه ثانیه ای خوشی داشت

نه خاطره ای مرور کردنی،

و نه هیچ چیز دیگر!

فقط درد داشت...

 

 

 

 

 

 

فقط برای دلخوشی!

جیب تمام مکالمه امروزت را گشتم.

به دنبال یک دوستت دارم الکی.

نبود که نبود…

 

 

 

 

 

 

تا قیامت هم خیانت کنم

باز حساب مان

پاک نمی شـــود!!!!

 

 

 

 

 

نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادگی از ادمای بی ارزش می گذرم . . .

 

 

 

 

 

خسته شدم از آدمایی كه موقع رفتن میگن :
تو خیلی خوبی ! من لیاقت تو رو ندارم !
بــــــی لیــــــاقــــــت هــــــای عزیــــــــز !
لطفا برای رفتن یهـ ذره خلاقیت به خرج بدین ... !

 

 

 

 

 

مدتهاست
چتـــــر منطق را بر ســـــر گرفتــــــه ام!
تا باران "عشـــــق" را
تجربـــــه نکنم!
دیگر توان مقابلـــــه با
تب و لرز
برایـــــم باقی نمانــــده است!!!

 

 

 

 

 

 

هی فلانی !

رفتن حق همه ی آدمهاست...

فقط خواستم بدونی ،

اگه مونده بودی..

*بهارم*قشنگ تر بـــود ...

 

 

 

 

 

 

خدایا ایوب را به زمین بفرست میخواهم از صبر برایش بگویم

 

 

 

 

 

از من حرکت ...
از خدا چاله چوله - پرتاب سنگ –
پیچ خطرناک - خطرریزش کوه!

 

 

 

 

 

 

او شراب بوسه میخواهد ز من
من چه گویم قلب پر امید را ...

او به فکر لــــذت و غافل که من
طالبـــــم آن لذت جاویــــد را ...

 

 

 

 

 

هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت...!!
داره،.که اون بی معرفت...!!
یکی از دوست داشتنی ترین آدمای...!!
روزگارشه...!! .

 

 

 

 

 

 

بعضیها مثل کبریت میمونن . . .
خودشون ارزش چندانی ندارن، ولی میتونن زندگیتو به آتیش بکشن

 

 

 

 

 

 

گور پدر سلامتی که سیگار را مضر میدارد سیگار من نگران حال من است

 

 

 

 

 

 

 

واسه بعضیا دلسوزی نکنین چون به موقع اش بد میسوزین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:,1:1به قلم: نازنین جوون ™